TIVOLI JO12-1

Najaarscompetitie

DVS JO12-3 - Tivoli JO12-1

02-11-’19

Uit in Aalst waren we het eerste kwartier heer en meester en had het al 0-5 moeten staan, maar iedere keer lag de keeper in de weg of een verdediger stond op de goede plaats, waardoor het maar 0-1 was door een goal van Milan. Het tweede kwart voerden we wat wissels door en dat pakte niet geheel goed uit. We hadden geen grip meer op de wedstrijd en stonden met de rust 3-1 achter. Dit hoefde geen probleem te zijn, gezien het eerste kwart maar ook nu ging de bal er gewoonweg niet in en DVS scoorde 4-1 na een spaarzame uitval. Laatste kwart alles op alles met drie spitsen, waardoor er veel ruimte kwam achterin en zij wel de kansen verzilverden en wij de bal niet over de lijn kregen wat in een uitslag resulteerde van 7-1. We hebben vandaag alles gegeven en desondanks toch verloren, jammer maar op naar de volgende wedstrijd thuis tegen RPC.